Ailain Mikli

Sinds de lancering in 1978 staat het merk Alain Mikli synoniem voor onderscheidend vermogen en provocatie, als gevolg van uniek design en exclusieve kleurencombinaties.

Over Alain Mikli

Tijdens de vier decennia van Alain Mikli's reis hebben we de basis van het merk gelegd door een onophoudelijke toewijding aan kunst en een select publiek van smaakmakers en creatieve mensen over de hele wereld.

Samenwerkingen met modeontwerpers zoals Jeremy Scott, Alexandre Vauthier, Claude Montana, Jean Paul Gaultier, Jil Sander en artiesten als Wim Wenders, Grace Jones, Kanye West en Elton John bepaalden de esthetiek van de bril in de jaren tachtig en negentig.

Tegenwoordig blijft Alain Mikl experimenteren met materialen, met als doel de draagbaarheid te verbeteren door gedurfde ontwerpen om legendarische monturen te creëren die nog steeds deel uitmaken van de geschiedenis van het ontwerp van

Benieuwd naar andere merken?

Bekijk ons grote aanbod!