Back to fluor, L’imperfecte
We zijn niet perfect.
We zijn uniek, wat betekent dat we niet perfect zijn.
Zijn we niet allemaal imperfect en uniek?
Pas als je stopt met het zoeken naar perfectie, vind je de waarheid in jezelf. Hef dus je hoofd op, houd het hoog en vier je identiteit als een uniek persoon
Een imperfecte campagne die het idee van perfectie zelf opnieuw onderzoekt en opkomt voor wat uniek is in ons allemaal. Geen goedkeuring, geen toestemming, geen excuses vereist
Een collectie die meer kleur heeft dan welke andere collectie .en die uitblinkt de meest kleurrijke dessins denkbaar.
Etnia Barcelona is bij Saers in Spijkenisse het merk wat een goede prijs/kwaliteit heeft.
Het is een vrij nieuw opkomend merk wat erg goed loopt wereldwijd. De collectie kent 500 verschillende kleuren. De volledige collectie omvat 1000 modellen. Ongeveer 60 nieuwe modellen elk jaar. 11.000 Klanten in meer dan 40 landen.
Saers heeft gekozen voor deze collectie vanwege vele kleurrijke modellen. Altijd een passend model voor iedereen. De designs komen allemaal uit Barcelona. Het acetaat wordt ontwikkeld in Italië. In de zonnebrillen zitten originele Barberini minerale glazen. Hetgeen betekent dat het een optimale rust aan de ogen geeft.